30 Mayıs 2009 Cumartesi

Sinerji

Efenim dün arkadaşların iteklemesiyle sinerji adlı bir mekana gittik. Cafe rock bar adı altında kategorisiz bir yer aslında. Soylarının tükendiğini sandığım siyah tiişört siyah çorap siyah don siyah bileklik modunda gençleri görmemiştim bayağdır. Kadiköy akmar nostaljisi yaptım kendi içimde. 4-5 katlı bir yer tepesinde terası fln gayet şık aslında. Daha doğrusu yormayan bir bohemliği var 70s 80s 90s rock modunda takılmaya çalışmışlar, müzikler başarılı ancak yorucu geldi bana biraz. İçki düzeyim yüzde 70 üzerindeyken çekebilirim ancak. Böyle olunca menüye göz attım. Ve mekanı buraya yazmamın nedenini gördüm. Şu ana kadar gördüğüm en şık menülerden birine sahip. Ya da mönü mü denir acaba. Neyse. Çok ucuz. Fazla ucuz hatta. aksam saat 7ye kadar 33cl biralar 2 milyon daha sonra bunlar 3 milyona dönüyor. Fakat denedikten sonra tahmin ettiğim gibi çok kötü sulu bir bira açıkcası.-ki neredeyse çoğu mekanda sulu olmasına rağmen burda had safhada. O yüzden bira içilmeyecek bir mekan aklınızda bulunsun. Ama 2.5 milyona tequila şhotlar var ki muhteşem. Sırf bunun için bile gidilebilir. Neyse benden bu kadar. Sitenin adresini vereyim takılırsınız.
http://www.sinerjicafebar.com/index1.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder