26 Mayıs 2009 Salı

Bir Kez Olur Bazı Şeyler...

Bir çok kadından hoşlandım şu ana kadar, yolda gördüğüm güzel insanlar, saçma sapan hevesler için beraber olduklarımr ya da öylesine önümden geçen birileri, yedi sekiz tanesini sevdim belki. Eğlenceli dedim bu insanlarla beraber olmak öylesine zaman geçirmek, karşılıklı gülüşmek bir barda karşılıklı biraları devirmek. Sadece bir insana aşık oldum. Çok zordu aslında. Kişilerden çok ilişkinin bir zorluğu vardı belki. Çok sevdim ve çok sevildim. Güzel bir dönem oldu benim için. Hayatımın en mutlu günü ne zaman diye düşünür ya insanlar; ben hiç düşünmedim. Onun yanındayken tanıdım en mutlu günü. Belki ilerde daha iyi bir gün görürmüyüm bilemem. Hala görmedim gerçi. Bir beklenti içinde de değilim aslında, yetiyor bazı insanlara yaşanılanlar.
Doğumgünümden bir gün önce onun doğum gününde ayrıldık. Çok ilginç dimi düşününce? Aylar geçti, seneler geçti. Doğum günümde düşünmeyi öğrendim. Genelde filmlerde olur ya her hangi bir kısımda 5 yıl sonra yazar, ardından iki sevgili ayrılmışken tekrar karşılaşır ve kaybolan onca seneye rağmen yaşanmışlıklara rağmen sadece birbirlerine bakarlar sevildiklerini anlarlar. Sonunun mutlu olması önemli değil aslında, daha sonra ayrı yollara gitseler dahi gözgöze geldiklerinde birbirlerini görürler. Bunu bilmek bile yeter aslında.
Hep böyle bir şey istemişimdir ben. Seneler sonra dahi sevebilmek, onca seneden sonra sevilmek.
Sabırsız ve aceleci bir insan oldum ben hep. İkiside aynı düşününce. O mutlu hayata birden ulaşmak isteyenlerdendim belki. Pek yapamadım istediklerimi.
Daha sonra kendi başına olmayı öğrendim. Bencillik üzerine bir hayat. Ego tatminine yönelik ilişkiler. Doğru ya da yanlış. Kendimi yargılamadım. Karşımdaki insanlardan çok kendimin ne kadar sevdiğini düşündüm hep. Seviyor muyum? hoşlanıyor muyum? aşık mıyım?
Çünkü ne yaparsanız yapın karşılıksız ilişkilerin pek sonuca ulaşmadığını gördüm. Bana aşık olan insanlardan kaçtım, aşık olduğum insandan uzaklaştım. Belli bir noktada kendi başıma kaldım.
Çok uzattım farkındayım. Bir kez olur bazı şeyler işte, sadece bir kez anlatılır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder