24 Kasım 2012 Cumartesi

Dersane haykırışı Twitter'ın Türkiye ve Dünya gündeminde

Twitterı sallayan #dershanemolmasaydı etiketinden sonra 24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla öğretmenlere ithafen girilen #dershaneylekazandım  etiketi ile atılan tweetler Twitter sayfasını doldurmaya devam ediyor.

Kısa bir süre içerisinde #dersahnemiseviyorum etiketi ile TT listesine girmeyi başardı.

#bencedershaneler etiketi ise Dünya TT'sine girerek büyük başarı sağladı.
---------R -----------
Gültekin Avcı@GultekinAvc
demokrasinin eğitim sistemine üflediği renkli hayat soluklarıdır. Beyazı arayana siyahı dayatmak neden? 

sorun değil çözüm alternatifi. Sorunu bırakıp çözüm yollarından biriyle uğraşmak da zaman kaybı.



Tanınmış entelektüel isimlerin de #dershaneylekazandım etiketiyle attıkları ilginç yorumlara rastlamak mümkün.Ünlü gazeteci,radyo ve ekran yüzünün destek verdiği bu tweetlerde bir süre önce Başbakan Erdoğan'ın kapatacağız demesiyle girip ve hala gündemi iştigal eden dersanelerin kapatılma konusu ağırlık basmaktadır.Dersanelerin kapatılma sebebi anlaşılamadığı ve kapatılması durumunda sorun çözülemeyeceği aksine yeni aksaklık ves sorunlara sebebiyet vermesinden endişe edildiği dillendirildi.

Zaman Gazetesinin Genel Yayın Yönetmen Yardımcı Mehmet Kamış düşüncelerini şöyle ifade etti;Toplumun sahip çıktığı bir meseleyle bu kadar uğraşmak toplumda iftirağa sebeb olacağı ve iftirağın da kimlerin işine yarayacağı belli....

mehmet kamış@mhmtkamis
Toplumun bu kadar sahip çıktığı bir şeyle uğraşmak iftiraka sebep olur. İftirak kimlerin işine yarar? 

İşte Bazı  Ünlü isimlerin Tweetleri;

 Metin Yıkar@myikar
Anadolu'nun genç nesillerinin dünyaya açılabileceği fikrini

 Asım Yıldırım@asim_yildirim
Varsa yüreğimde vatan millet sevgisi varsa bu gittiğim o güzel müesselerdeki hocalarım sayesindedir.

Bülent Korucu@blntkorucu
doğulu kardeşlerimi 

Bülent Korucu@blntkorucu
diyebiliyorum. Bazıları da internetle kazandım diyebilecek mi. Hiç sanmıyorum. 

handan arslan@handanarslan2
İstanbul'da büyümüş, iyi okullara gitmiş olan ben üniversiteyi cunku gercek bilgiyi dershanemde öğrendim.


İşte Sosyal Medya'da #dershaneylekazandım ;

Emine Boz@ahiretemerhaba
diyenler insanlar,gönül insanı olduklarına inandıkları Başbakanlarınıda çok seviyor.


fulya_karabag_parlak@fulya_karabag_p
cunku sebebler dairesindeki bugunku konumumu

celil@cll_zkynk
dersaneye gitmeyen bir 8.sınıf öğrencisi iken MEB in öğretmenleri neden bana dersane tavsiye etti?

CelilSgr@csagir
Dersaneleri kapatmak icin debelenen siyasilerin kacinin cocugu devlet okulunda okuyor? Halka zulum cabasi neden?

ahmet gungor@a_gngr1
köyde doğdum babam mevsimlik işçi. maddi durumum kötü olduğundan dersanede ücretsiz okudum,şimdi 12 yıllık öğretmenim. 

 tuncer argun@osmangazi99
dağagiden14.kişiolmasın arkadasım 93'te 13 kişinin arkasından daga cıkacakken dershane ögretmeni elını tutunca vazgeçti 


Sınav Haber ve Rehberliği Özel HABER
 fyslptzl
 
 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder