23 Kasım 2012 Cuma

Postapocalyptic Dönemde Yaşama Arzusu




Malum 21 aralık 2012 geliyor. Bu konuda hiç bir yazı yazmamışım onu farkettim. Normalde o gün hiç bir şey olmayacağını düşünüyorum yani sabah kalkacağız haberlerde "  bugün bir şey olacak mı göktaşı balkonumuza çarpacak mı bakın tibetli rahip bu konuda ne diyor" tarzı şeylerle karşılaşacağız ardından gün bitecek ve ertesi gün gazetelerde "mayaların allah belasını versin" diyerek bir b.k olmadı diyecek herkes. Beklentim bu ancak isteğim?

Açıkcası bende bir postapocalyptic era sevdası var. Yani kıyamet sonrası dönemi. Kıyamet dediğimiz şey her türlü adlandırılabilir nükleer, biyolojik ekolojik jeolojik uzaylı kaçırması gerilla baskını çok yıldız tilbe dinlemek gibi bir şey sonucu dünyanın sonunun geldiğinde kalan bir kaç kişiyle koca dünyanın yıkıntıları arasında yaşama arzusu. İstiyorum bunu ben, çoğumuz gitsin temizlensin baştan kuralım dünyayı çünkü yanlış yaptık bence. Hani cem yılmaz der ya" bu çocuk olmamış" olmamış cidden. Dünyayı biz düzgün bir ilerlemenin içine sokamadık resmen a.zına s.ctık. Ne ozon kaldı ne atmosfer hadi dünyayı bırak kendi içimizde kapışan manyak manyak insanlar olduk. O sebeple diyorum 21 aralıkda marduk mu gelir yıldız tilbe yeni albüm mü yapar ne olursa olsun yüzde 99umuz patlayalım gidelim bari geri kalan yüzde 1lik kısım adam gibi birşeylere baştan başlasın. Eğitim sistemi yönetimler siyası ideolojiler gene şekil alsın ne bilim olsun işte birşeyler.

Ama gerçekçi olursam 22 aralıkta sabah kalkacağız ve bütün gazetelerde dediğim gibi mayalar giydiren haberler olacak.

3 gün elektrikler kesilcek falan diyorlar eğer oyle bir şey olursa bikini ile fotogramı koycam buraya. O kadar inanmayınız efenim sakin olunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder