22 Kasım 2012 Perşembe

Looper (2012)

Evet bu aralar çok film tanıtıyorum ama zararı olmaz efenim neyse bugünkü filmimiz looper




Filmde brus vils abiyi görünce gene tırışkadan bir film dedim ancak trailer ını hatırlayınca sağlam bir bilimkurgu izleyecekmişim gibi bir hava vardı. Ancak beklediğim gibi çıkmadı. Film gene güzel konusu kurgusu ancak yönetmenindenmidir nedir bir eğiklik var. Öte yandan çocuk oyuncuyu süper buldum sanki 20 yaşındaymışcasına oynuyor, bir ara dedim ki cüce falan herhalde bu çocuk değil ama tipini görsen 5-6 yaşında velet. Bu arada imdb de araştırdım velet 2005 doğumlu demek 7 yaşındaymış ama izleyince farkedeceksiniz müthiş bir oyunculuk. Neyse konuya gelirsek 2030lu yıllarda tetikçi denilen looper diye elemanlar var bunlara gelecekten adamlar gonderılıyor bunlarda onları vuruyor sonra bir gün bir bakıyor gelecekten kendisini göndermişler ardından aksiyon gorla gidiyor (bir b.k anlamadınız tabi) neyse
kasmayın izleyin, bilimkurguya kıt olduğumuz bu dönemde izlenilesi.

Mehmet Movie Database incelemesi için dıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder