26 Kasım 2012 Pazartesi

Adım Adım Kpss Tercih İşlemi

1-Tercihlerinizi belirledikten sonra www.osym.gov.tr adresine giriniz ve “Aday işlemleri sistemi” linkine tıklayınız.
 2-Sağda yer alan bölüme TC kimlik No ve Aday şifrenizi giriniz. Aday şifrenizi unuttuysanız
yeni şifre almak için tıklayınız

3- Sol sütunda yer alan listeden “KPSS- 2012/2 Tercih” seçtikten sonra “Tamam” tıklayın.
 4- Sol üstte yer alan “Tercih Bildir” butonuna tıklayınız.
5-Tercihlerinizi girmeden önce sistemdeki bilgilerinizin doğruluğunu kontrol edin. (Lisans okurken ilişik keserek önlisans diploması alanların “Mezuniyet Alan Kodu/Adı” bölümünde “9005-Diğer” yazmalıdır.
6- Size 30 tercih yapma hakkı verilmiştir. Tercihleriniz girmek için belirlediğiniz kontenjanların 7 haneli program kodlarını, ÖSYM sistemindeki “Program Kodu” bölümüne giriniz ve “KAYDET butonunu tıklayınız.
 7-30 tercih hakkının hepsi kullanılmak zorunda değildir. Tercih girişinizi yaptıktan sonra “Tercih listem hazır, Tercih bildirimine devam etmek istiyorum” butonuna tıklayınız.
 8-Tercihleriniz liste halinde ekrana gelecektir. Kontrol ettikten sonra “Tercihlerimi kontrol ettim, Tercih bildirmek istiyorum” butonuna tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder