18 Kasım 2012 Pazar

iL Padrino



Uzun zamandır mekan tanıtmıyordum ancak geçen akşam senelerdir gittiğim bir italyan restoranına gidince en azından tanıtınımı yapmak gerek diye düşündüm. il padrino aslında bir marka, ataşehir ve caddebostan da yerleri var ancak ben ataşehirdekine gitmedim ne yazık ki caddebostandakinin müdavimiyim.  Mekan 1990 yılında istanbul un ilk italyan restoranı olarak açılmış zannederim benim de ilk gittiğim dönem 2000 civarıydı. Ve şaşırdığım nokta 2000lerde ne ise geçen günde hala aynı havasını koruyan bir yer. Menüye gelirsek klasik italyan mutfağı tabi ki makarna(spagetti) ve pizza ağırlıklı. Benim önerdiğim 4 mevsim pizzası (formaggi hede hödö gibi birşey ismi) birde lazanya (lasagne hede hödö). Fiyatları uygun yani kızarkadaşınızla veyahut erkek arkadaşınızla 25 er tl yemeğe verseniz 50 tl lik bir şarap açsanız ve ardından tiramisu ve limonçello (bu limonçello olayı süper votka ve limon ile yapılan tekilavari içimlik bir şey, bundan taksimde pidos diye bir mekanda küçük bir şişe içmiştim eve nasıl gittiğimi hatırlamadım sonra) ile günü kaparsanız 100-150tlye çıkarsınız. Ancak arada gitmek için şık bir mekan. Garsonların servisi iyi,  konuşmak için uygun çok sesli bir yer değil. Arabayla gitmenizi tavsiye etmem park etmek için yer bulunmuyor. Yeirne gelirsek caddebostanda hani o barlar sokağı vardır havelka fln o sokakta. (çok güzel anlattım) neyse uğrayınız efenim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder