11 Kasım 2012 Pazar

Aöf Güz Dönemi Vizeler (Ara sınav) tarihleri ne zaman?


AÖF Merkezi açıköğretim ve uzaktan Eğitim Programları için Güz dönemi Ara sınavı (vizeler) 05-06 Ocak 2013 tarihlerinde yapılacaktır.Dönem sınavı ve Bahar dönemi sınavları aşağıdaki tabloda gibidir.

Aöf Sınav Tarihleri

2012 2013 eğitim öğretim yılında Anadolu üniversitesi tarafından yapılacak olan vize-ara sınav, final dönem sonu sınavlarına ait tarihler aşağıda belirtilmiştir.Bildiğiniz bu sene bütün bölümler kredili – dönemlik sisteme göre eğitim verecektir.Buna göre güz ve bahar dönemleri olmak üzere iki dönemde ara sınav ve dönem sonu sınavları olmak üzere her sene toplam 4 adet sınav yapılacaktır.



2012- 2013 ÖĞRETİM YILI AÖF SINAV TARİHLERİ
SINAV ADI SINAV TÜRÜ TARİH
     
Merkezi Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim Programları Güz Dönemi Ara Sınavı 05 – 06 Ocak 2013
Merkezi Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim Programları Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı 09 – 10 Şubat 2013
     
Merkezi Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim Programları Bahar Dönemi Ara Sınavı 04 – 05 Mayıs 2013
Merkezi Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim Programları Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı

01 – 02 Haziran 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder