20 Kasım 2012 Salı

True Grit (2010)


Not:Efenim aslında film dizi incelemesi için malum mehmet movie database üşenmedim ayrı blog yaptım ancak 2 blogu birbiriyle koordineli birleştirmeyi düşündüğümden (koordineli birleştirmekde neyse artık) oraya eklediğim her filmi buraya da eklemeye karar verdim. Ardından linkini de düğer bloga yönlendirerek merak edenler filmin mehmet movie database puanını öğrenebilir. (80 milyon kişi de merak eden blki 2 kişi vardır en azından)

SOLDAN SAĞA-BABASI ÖLDÜRÜLEN KIZ-KIZIN KİRALADIĞI FEDERAL MARŞIL-KIZIN BABASINI ÖLDÜRENİN PEŞİNDEKİ TEXAS RENCIR- KIZIN BABASINI ÖLDÜREN ADAM

Konusu: Şimdi bir insan film çekerken düşünür değil mi? der ki "ya ben film çekiyorum b.k gibide param var en azından kurgusu senaryosu kaliteli olsun yapılmamış bir şey olsun ". Ancak ethan coen ile joel coen kardeşler bu son filmlerini çekerken hiç düşünmemişler. Sen git güzel güzel işler çıkar sonra gel böyle senaryosu olmayan dandik bir film çek. Konusu şöyle babasını öldüren bir dallamadan intikam almak isteyen 14 yaşındaki kız federal marşılı kiralar onla yole düşer yanlarınada texas rencır katılır, 3 lü kızın babasını öldüren herifin peşine dıgıdık dıgıdık gider. Konu bu. Aman ne yaratıcı değil mi? neyse sakın izlemeyin efendim. Hiç tavsiye etmem. Zaten bende 2 buçuk cigabort yer kaplıyordu bilgisayarda yer açılsın izleyeyimde sileyim diye izledim o derece yani, izlemeden dahi b.ktan bir film olduğunu biliyordum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder