12 Kasım 2012 Pazartesi

Sakarya Üniversitesi bazı birimlere öğretim görevlisi alacak

Sakarya Meslek Yüksekokulu 6 Öğretim Görevlisi alacak

Sakarya Üniversitesi (SAÜ), çeşitli birimlerde görevlendirilmek üzere 6 öğretim görevlisi alacak...

SAÜ'den yapılan yazılı açıklamaya göre, Sakarya Meslek Yüksekokulu Elektrik ve Enerji Bölümü ile Bilgisayar Teknolojileri Bölümü için 2 öğretim görevlisi alınacak.

Ayrıca, Geyve Meslek Yüksekokulu Mimarlık ve Şehir Planlama ve Toptan ve Perakende Satış bölümleri için de 2 öğretim görevlisinin alımı yapılacak. SAÜ Karasu ve Akyazı Meslek Yüksekokulu'nda çeşitli bölümlerde görevlendirilmek üzere 2 öğretim görevlisi daha istihdam edilecek.

Adayların 16 Kasım Cuma gününe kadar şahsen ya da posta yoluyla üniversiteye müracaat etmeleri gerekiyor.

(AA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder