22 Nisan 2011 Cuma

Zeki Müren


Uzun zamandır yazmadım sanki. İş, gereksiz şeyler, bazı sorunlar , mutluluklar, kıl, yün... Eskisi gibi yazmaya zaman ayıramıyorum galiba ya da üşeniyorum. Çoğunluk isminde bir türk filmi izledim bugün (bu arada arka planda zeki müren gayri dayanamam ben bu hasrete diyor) çok iyi bir film. Kesinlikle izleyiniz. Konusu yok aslında, bir yaşam kesitini sunmuş yönetmen ama çok gerçekçi etkileyici.
Neyse sonuçta film eleştirmeni değilim izleyiniz ilginç bence.
(zeki müren kahır mektubu söylüyor şu sıra)
Zeki müren dinleyemedim uzun zamandır, kendime zaman ayıramadım, içemedim...
ne zaman iki satır yazsam hep sana hep seni hep bizi yazıyorum demiş ya üstad ulen yazmaya da üşeniyorum.
Önümde bir kaç şişe muhabbet olsun yeter aslında bana... Sizde katılın beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder