13 Nisan 2011 Çarşamba

Beta - Mezarlık (ft. DoğaBora) Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


[Doğabora]
Saat geç, 12 olmuş uyumadan beklemek işim benim
Ölü bedenler arasında esnemek
Ben Sakarya doğumlu Süleyman oğlu, Vedat Sanık
Karanlıkta bana bakarken bi çok mezar taşı


[Beta]
Selam bayım ben az ilerde duran bir mezardayım
2003'te öldüm, ölümü gördün sanırım bakmadın sen
Çiçeklerim solmuş şimdi korku oldu sende oğlum
Korkma dostum bir şey yapmayacağım ki!
Bana sence n'oldu?


[Doğabora]
Hatırladım geldiğinde hazırladım toprağını
Anımsatır çoktu anı bana senin son anın
Kimsesiz bir adammışsın sen ölümü rivayet
İntihar ettiğini söylüyolar bence cinayet


[Beta]
Karım beni kendi yatağımda aldattı
Ben de silah patlattım duvarlarım kan kaplı
Diğer amcık kaçtı hemen ben de kendimi vurdum
Karımla yatakta olan ipne senmişsin buldum


[Nakarat X2]
Gece yıldız parlıyor izlerken fezayı
Trajedi kapladı durduğumuz mezarlığı
Hayatın mahvolur
Çözülmüşken tam sorunum
Yavaş yavaş burnuma geliyor kan kokusu


[Beta]
Bana hasta derler ölüler hortlayacaktır
Dur lan kaçma benden yoksa fazla korkacaksın


[Doğabora]
Belki doğrudur bu ama yapma n'olursun
Sanırım rüya görüyorum bir an önce son bulsun


[Beta]
Gördüğün şey rüya değil sade vicdan azabı
Merak etme bedenin ceset olucak bir daha yapmazsın


[Doğabora]
Yok bu rüya değil eminim
Karşımda dipdiri duruyosun ama
Karından hiç duymamıştım ismini


[Beta]
Yaptığının bedeli büyük
5 senedir bedenim köle oldu benim
Sana yakışabilir bu gecelik ölüm
Karanlıkta dolunay şahit olucak sonuna
Ve de bu mezarlık benim mekanım
Seni kimse korumaz


[Doğabora]
Zamanı geldi anladım geçmiş ama 5 sene
Aileme bi ufak not yazdım çekeyim besmele
Yeni doğan bi oğlum var senin adını veriyorum
Bekle Murat Karabudak yanına geliyorum


[Nakarat X2]
Gece yıldız parlıyor izlerken fezayı
Trajedi kapladı durduğumuz mezarlığı
Hayatın mahvolur
Çözülmüşken tam sorunum
Yavaş yavaş burnuma geliyor kan kokusu


İyi akşamlar sevgili seyirciler
Bugün bekçilik yaptığım mezarlıkta
27 yaşındaki Vedat Sanık ölü bulundu
Gerisinde sadece bir not bırakan Sanık
5 yıl önce intihar eden Murat Karabudak

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder