12 Nisan 2011 Salı

Beta - Tutarsız (ft. DoğaBora) Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


[Beta]
Geldim!
Nasılsın sevgilim beklediğine değmiş mi?
Dudaklarım kıpırdamaz hal ve tavır sessizdi
Beklediğim ilgiyi yeşil gözlerinde göremedim
Ve kısa zaman için ve galiba fazla sevmiştim
Alkol, alkol ve yine alkol kafam iyice
Gidiyor bir tanem hem de karton
Sigara dumanları odama sis havası katıyor
Ve pardon gösterdiğim ilgi için pardon
Şimdi yoksun artık uyuduğum yastıkta
İstemiyorum kimseye şuurumu kaptırmak
Böyle giderse eğer kafamdan çıkarsın
Olacakların hepsini ben zamana bıraktım
Değil daha zamanı yoksa bana şaka mı yaptın
Takılıyorum tek başıma ve arada tatlım öyle
Baktı giderken görüşürüz sana da aşkım
Söylediğin her şeyi kafama taktım


[Nakarat X2]
Olanlar aştı fazlasıyla sınırı!
Yok takatim öyle yıkılıp!
Aşk acısı yürekte destekler sızıyı!
Ve seven sevilen her kalp bir gün kırılır!


[Doğabora]
İtirazlar bastırıldı ihtiyarlar anlatırdı
İtinayla anlamazdım bir zamanlar kandırıldım
İlkin aşkta patlamıştım arkasından ağlamıştım
Anılara saklanınca yaşlarım da kalmamıştı
Bir gün bir plan yaparsın yani öyle umarsın
Bir dönüp baktım kıza kaldım! Öyle umarsız ki!
Söyle derdin neydi? Bence fazla tutarsızsın!
Oysa ilk gün çok şekerdin az da utanmıştın
Soyut birkaç simge kaldı ellerimde buruşma var
Kudurmadan kavga etmem o da ancak susup bakar!
Suçun kadar boşsun boşluk kaldı gittin duruşmadan
Gurur tamam var da bir şey bir kere biter umursamam!
Unutmadan söyleyeyim ki meyilliydik bitmeye
Yani normal yaptığın şey kızmadım hiçbir şeye
İlk aşkım terk etti intihara gitmeye
Az kala durdurdum çünkü değmez kimseye


[Nakarat X2]
Olanlar aştı fazlasıyla sınırı!
Yok takatim öyle yıkılıp!
Aşk acısı yürekte destekler sızıyı!
Ve seven sevilen her kalp bir gün kırılır!

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder