28 Nisan 2011 Perşembe

Hürrem saçı yapalım mı abla ?!?



Hemen hemen her ay dip boyası yaptırıyorum saçlarıma.Son ziyaretimde kuaförüm beni görür görmez sorduğu ilk şey buydu -Hürrem saçı yapalım mı abla(o da işi biliyor :))))).Mümkünse yapmayalım ablacım.Devam edelim aynı renge.
Benim soluk tenime pek yakışmaz turuncu saç, şayet yakışsaydı da istemezdim. Moda olan herşeyi, yakışsa da yakışmasa da kendimizde denemeye bayılıyoruz milletçe.Her yer turuncu kafa.Her yerde Hürrem takıları,Hürrem küpesi,Hürrem yüzüğü.Bir ara Bihterlenmiştik.Şimdi de Hürremlendik.Kus geldi inanın ki.
Tamam hatuna diyeceğim yok.Boy, pos, endam ,güzellik vermiş te vermiş allah, fakat bana artık antipatik gelmeye başladı.
Hürremciler kızmayın ama bu benim kişisel fikrim.
Sülümanı da oldum olası sevemedim.Daha "Bin bir gece"den gıcığım geçmemiş anlaşılan.Lafın kısası ben Cemileciyim.Canım benim ne kadar da zor günler geçiriyorlar ailece bu ara.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder