13 Nisan 2011 Çarşamba

Beta - Sevgililer Günü Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri



Bugün
14 şubat Sevgililer Günü
Yani,onların bizim taklitlerimizi yaptıkları gün
Ne saçma bir gün
Dışarıda bu günü kutlayan insanları gördükçe sinirleniyorum
Ama en çok sana kızıyorum.
Çünkü; ben seni şu dışarda sevgilisini bekleyen adamdan
Daha fazla özlemle beklerdim
Eminim senden de fazla
Hala; seni o özlemle bekliyorum ama gelmeni istemiyorum
Aslında bana "sevgilim" demeni çok özledim ama
bana "keşke seni tanımasaydım" dediğin günü hatırlamak istemiyorum!
Bugün dışarda tüm gün sevgililerin gözlerine baktım
Hangisinde benim gözlerimdeki aşk var diye
Onlar gözlerini kaçırsa da, bben anladım
Onların mutluluğu bizimki gibi değildi
Sanırım, bugün onları kıskandım
Çünkü bizim baktığımız martılar
Artık onların manzarasını süslüyordu
Güneşle bulutlar onlar için poz veriyordu vadilere
Artık bana çingeneler güllerini layık görmüyor bana sen yokken
Yani; sen gittin,bana herkes küstü.
Bir tek alkolle aram iyi bu aralar
Bir yanda fotoğrafların,
Bir yanda müzikler
Dışarıda sahte taklitlerimiz
Gözyaşlarımdaki umutsuzluk
Dört bir yandan hatırlatıyorsun kendini bana
Yaşadığım mutluluklar, çektiğim özlem
Gözlerimdeki yalnızlık, senin eserin
Her gün sensizliği daha iyi tanıyorum
Bittiğimiz günden beri
Daha çok savaşıyorum kendimle
Daha çok özlüyorum seni
Daha çok ağlıyorum
Tükeniyorum
Bugün bana acı veriyor
Onlar sevgilerini bize inat gösterince birbirlerine
Daha fazla kızıyorum sana
Ne saçma bir gün!
Bugün
Sevgililer Günü

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder