11 Nisan 2011 Pazartesi

Beta - Ben Yaptım Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Biraz kafam güzel ama hep sivilce var
Gözlerin ayna gibidir tabi bizim de far
Umutlarınız monte dolap gibi yıkılıyorsa
Dipnot patlarsın eğer biten pili ısıroyorsan
Seni görünce gözlerim dolar ağzım euro
Sana hiç şişman diyemem artık sumo
Ağzınla tuttuğun ne biliyor musun etten puro
Köpek gibi sevişirim nerde bulldog
Bozuk paran var mı acaba varsa onarayım?
En az bir kaplumbağa kadar sona kalır
Adamın biri gülmüş reçel yapmışlar
Yağlı ballı konuşma sana Becel alsınlar
Bir daha kumar oynamayacağıma bahse girerim
40 yıl sonra unutma bir daha kahve içeriz
Gördüm de şaşırdım gerçekle sahte birebir
Azimle sıçtım kırıldı 100 tane kremit


[Nakarat X2]
Hadi dinle taşak gibi bir kayıt
Dolu espri çabuk hadi diss atın
Ağzı şebek gibi açılır insanın
Beğenirsiniz çünkü ben yaptım


Ben kamyonu sürdüm Leonardo Da Vinci
Bu sırrı kimseye söyleme bak gizli
Senin duanla doğmadım ki bedduanla öleyim
Fondebog getirdim ye kusarsan ödeyim
Bir arkadaşım topaldı beni hiç oynatmazdı
Kadın değil elma seni soyacağım asıl hayır
Ben hırsız değilim asla elma soyamam
Oha insana motor denir yok Vespa ozaman
Çocuğumun adını mafya koyacağım bana iyi davranın
Hep bu şarkıyı dinlersen sonun sinir hastası
Yanlızlık fazla koyar gebe kalırsın
Boksörün antrenmanı gibi ele çalışır
Çıkma teklifimi kabul etti asansör
Bacağımı kesen berber Metin Şentürk kadar kör
Yürüyen merdiven var neden koşan yok
Bizim bir arkadaş erdi dayısı komando


[Nakarat X2]
Hadi dinle taşak gibi bir kayıt
Dolu espri çabuk hadi diss atın
Ağzı şebek gibi açılır insanın
Beğenirsiniz çünkü ben yaptım

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder