11 Nisan 2011 Pazartesi

Beta - Katil Olmak İçin Güzel Bir Gün Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Burası günah şehri
Kanatsız melekler
Alevden yataklar
2010 Ocak


Kimle sikiştigini siklemem ozünde bir beden
Gozüyle ruhu bende kaltak tek sözumle silkelen
Aklı bende fahişe sattı bedeni fahişe
Duymadın ki daha bişey sen geç vakitte kalk işe
Bırak yakamı fahişe yoksa döneceğim katile
Priz sende tak fişe unutturacak kaç şişe
Beta gene yakar fişek daha başlamadım tahrişe
Kaçsan dahi Paris'e gömüleceksin tarihe
Yolladığın o varlık bakarsa dolaba kitlerim
Düğümlediğin ipleri yatağına dolamak isterim
Ben izlerim ve gizlerim bu hislerim titiz değil
Gidin dedim bitirmedin ve düştü payına kinim derin
A şıkkı gerildin aşıktın değildin
B sıkkı benimdin pek şıktın gelirdin
C sıkkı delirdin ve tılsım belirdi
D sıkkı degiştin ama hep kıldın beyinsiz


[Nakarat X2]
Bugün her günden karanlık aç gözu bak bir de yağmur var
İçlere kasvet çöktu ve gitmedi bitmedi bedenime taaruzlar
Elde kabza parmaklarda tetik var er geç
Katil olmak için güzel bir gün peki ya sence


İstediğim huzuru bana ver yoksa alırım silahımı
İninki çok zor değil bu karar verilir bi anlık
Evini bilirim ezbere gelirsem görülür kim haklı
Geçirdiğimiz günler bitti bunu defterden sil artık
Kıçına tekmeyi koyduğumda rahatlayacağım inandım
Bunu yaptım ama gitmedi lanet beynimde bir ağrı
Biraz büyü biraz büyü yapma bana ve yakamı bırakıp
Biraz yürü bir an bürür gözümü hırs ve silah küçük
Kafamdayken güler misin düşündüğünden ciddiyim
Engellemesem kendimi sen bu dünyadan gittiydin
Dün gece bir kâbus gördüm bedensiz bir şeytandım
Titriyordum ama seni çok eğlendirdi mezarlık
Uyandığımda ter içinde kinim arttı her nefeste
Yanımda yoktu kimse nerde dostlar nerde destek
Elim yakanda kısa bir süredir peşindeyim
Ayaklarıma canlı bedenin veya leşin gelir


[Nakarat X2]
Bugün her günden karanlık aç gözu bak bir de yağmur var
İçlere kasvet çöktu ve gitmedi bitmedi bedenime taaruzlar
Elde kabza parmaklarda tetik var er geç
Katil olmak için güzel bir gün peki ya sence

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder