23 Nisan 2011 Cumartesi

Arkada supergirl çalarken yazılanlar...



uyarı: Mümkünse bu yazımtrak denememi okurken arkada eski bir şarkı olan reamonn un supergirl adlı parçasını dinleyiniz. Dinlemeseniz de olur aslında yani ne biliim işte takılın öyle ki daha kolay dinleyin diye fizy linkini göndereyim parçanın http://fizy.com/#s/1lrehl)


+kendiliğinden mi oldu sence?
-ne?
+şimdiki durumunuz
-ne var ki durumumuzda
+abi ne biliim çok uzaksınız birbirinize oysa eskiden bö-
-böyle değildi
+evet
-arkadaşım o benim
+peh güldürme beni
-niye ki abi aramız çok iyi, saatlerce konuşabiliyoruz
+sorunda bu zaten, aranız çok iyi... bu fazla değilmi
-saçmalama, her anlaştığım kızla beraber mi olmam lazım
+onunla konuşurken seni izledim
-ee?
+seviyosun abi...
-len sana kalsa ooo
+asıl sana kalsa keşke herşey, yani elinde olsa...
istemezmiydin ki...
-neyi istemezmiydim?
+anlamamazlıktan gelme...
-hımm... isterdim galiba ama... olmaz ki
+niye?
-bilmiyorum ya... istediğim çoğu şey olmuyor genelde... alışkanlık işte
+bugün dünyada son günün olsa eğer onunla konuşurdun değil mi?
-peh ben evet dicem sen de iyi o zaman git konuş diceksin di mi?
+direk git konuş diyorum kestirmeden...
-yok abi çok konuştum
+çok konuştuğunu biliyorum, önemli olan bu konuda konuşman
-sadece kendimle konuşuyorum onun hakkında...
+biliyorum ve doğru bulmuyorum
-bende...
+eee?
-yok abi ben beklemek istiyorum
+nereye kadar? sıkılmadın mı?
-onu kaybetmekten korkuyorum... ya giderse...
+yanında olmadıktan sonra gidip gitmemesi bişeyi değiştirir mi?
-hiç değilse onunla konuşuyorum, benim hakkımda değilsede... yüzünü görüyorum, her ne kadar bana bakmasa da... bunları kaybetmek istemiyorum...
+konuş onunla...
-hayır! beklerim ben...
+iyi bekle salak herif... eriyip gidiyorsun önümde...
-hiç değilse onda eriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder