6 Nisan 2011 Çarşamba

Beta - Çatlak Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Aklımdan zorum var
Benim düşündüğüm olursa
Herkes fıttırır ve yolunda
Durmak istemez ki şovumla
Hep baş başa kalır
Umarım hemcinslerle aşk yaşamayı
Benden kaçınılmaz zevk al
Dakikada bir bunu çalsana hacı
Gelcem deyip gelmeyenden
Ve vercem deyip vermeyenden
Borcunu hiç getirmeyenden
Sıkıldım abi gecikmelerden
Tattım ben her bedenden
Benden ayırdılar kerpetenle
Döktüm ben kurdeşenler
Ama farkım yok ki Kunteper'den



[Nakarat]
Bu BPM'de zor gelir
Kimine bazen konfeti
Atarım ben de komedi
Yaparım melodik do-re-mi
Bul kapak şan hocam
Notalarımda hep falso var
Tavlada benim hep mars olan
Piştide yenicek var mı lan


[Nakarat X2]
Çatlak evet ben
Bak fıttırdım bebekken
Bu sürdü (sürdü) 20 sene
Daha devamı var pes etmem


Bülbül gibi şakardın
Sana dut getirdim hop tıkandın
Daha dur kraldın tahtı kaldır
Saltanat bitti farkı açtın
Kendine gel akıllanıp bu rap
Deli diyarı bak sabır taşım
Bile çatır çatır diye çatlayabilir
Ama sana yollarım kasımpatı
Benim kılıçla kalkan götümdü
Gardımı aldım özürlü şapşal
Bana dediler alçakgönüllü
Sana dedikleri gönüllü alçak
Giydim deli gömleğimi
Çok şıksın dediler öyle miyim
Ben sustum bir şey de söylemiyim
Dedim öyle popoya böyle pipi


[Nakarat]
Bu BPM'de zor gelir
Kimine bazen konfeti
Atarım ben de komedi
Yaparım melodik do-re-mi
Bul kapak şan hocam
Notalarımda hep falso var
Tavlada benim hep mars olan
Piştide yenicek var mı lan


[Nakarat X2]
Çatlak evet ben
Bak fıttırdım bebekken
Bu sürdü (sürdü) 20 sene
Daha devamı var pes etmem


Bana Marshall çakması dediler
Anlattım patladı Eminem
Sinirlendi kaşları yeniden
Çattı hemen onlara feminem
De benim için dedi ama deliden
Farkı yoktu beni daha geriden
Takip etmiş hep çelişen
Hisleri anlamış bazen sevilen
Bazen itilen biri sen olacan
Dedi yaparım seni ben bomba
Yani kankam Eminem valla
Anlatınca dediler çatlak

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder