13 Nisan 2011 Çarşamba

Pit10 - 10 10 10 Şarkı Sözü

Pit10 Tüm Şarkı Sözleri


10. ayın 10'u bugün sene 2010
İçimdeki ilhamı çıkaramaz tirbuşon
Unutmuşum hedeflerimi farkına varıp
Az önce kendimi kendime ettim ispiyon
Çok insanın sorunu olumsuz diksiyon
Arkamdan konuşanlar yüz yüze titriyor
Üçüncü bandrollü basacaktım tam bugün ama
Bir yasal albümüm var kankam bile indiriyor
Unkapanı kurtkapanı verin insan hakkımı
%50 anlaşma lakin israf aklınız
Şirketim daha fazla para istememem için
Gittiğimde bazı evraklara imza attırdı
Bir kaç ay önce dedim güzel bir albüm yapıp
O gün nete veririm ama inan dün bile
Bu tarihin farkında değildim
Külüstür gibi gördüm beynimi unutmuşum üzüldüm


[Nakarat X2]
Güya bugün özel olacaktı 10.10.10
Her şey sıradan yani gayet monoton
Hani bugün güzel olacaktı 10.10.10
Ben unuttum her şeyi beynimde molotof


Aslında her şey o kadar da güzel gitmiyor
2005'te başladığım üniversite hala bitmiyor
Ve şimdi internette dinlerken siz Pit10
Pit10'sa son zamanlar dinlemekte İndigo
İnan ki bir çoğu buzağı arıyor öküz altı
Orospu çocuğu mal varlığımda gözü kaldı
Bu yüzden sevmiyorum insanları ve
Bu yüzden uzak duruyorum
Yani değilim o kadar da götü kalkık
Bazıları yorum yapıyor beni keş sanıp
Oysa henüz çocuk yaşta ben bıraktım esrarı
Prim yapmak için bana yaklaşırken onca leş karı
Hakkımda bilinmeyenler bilinenin 5 katı
Parayla feat sakız mı alıyorsun bakkaldan
Tayyib'in dediği gibi ananla git
Makarna yiyip geldim neyse tarihi unuttum
O yüzden bu beat bayağı da free


[Nakarat X2]
Güya bugün özel olacaktı 10.10.10
Her şey sıradan yani gayet monoton
Hani bugün güzel olacaktı 10.10.10
Ben unuttum her şeyi beynimde molotof


Samimiyet ve laubaliliği karıştıran insanları sevmiyorum!
Arkamdan konuşup yüzüme gülen insanları sevmiyorum!
Yüzüme gülerken içten içe kıskançlık besleyen insanları sevmiyorum!
Server'le değil Pit10'la arkadaşlık kurmak isteyen insanları sevmiyorum!
Kompleksli insanları sevmiyorum!
Çaktırmadan dolandırmaya çalışan insanları sevmiyorum!
Stratejik oyunlar oynayan insanları sevmiyorum!
İnsanları sevmiyorum anladın mı?

Pit10 Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder