11 Nisan 2011 Pazartesi

Beta - Direk Felç Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Çok kazık bi hesap geliyor elini cebine at
Hayır, indirmen yeterli güldüğümüz herife bak
Derine dal düşüncende ne olduğunu kurcala
Herkes hırsız artık rap soygunu bu salak
Bekleyene iyi bi albüm gerisi kıskanır
Fenerin ne olduğunu bilmeyen Deniz’i kız sanır
Hırslanın 5 seneye sanırım oldu bu iş
Rapin nasıl yapıldığına sorguyuz biz
Ortamın kötü olduğunu Celal Manyte kalkmayan
Ellerden anlıyorum eller de anlıyordu
Çok kıl herif gördüm ama berberde kalmıyordu
Rapin doğuş yılı bence Server’le başlıyordu
Aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiihhhhhhh! Kız mc’nin sonu
Yaşlı rapçi göremedim ama hepsi mi moruk
Yenisini ürettik biz yorulmaz adamlar
Açılan records’ların çoğunda yatak var


[Nakarat X2]
Ben kalite, gel bariyer
Berk adı mhep dert acı çek
Beni iplemez çektiğimi ben bilirim
Bir de sen yine sen diliniz direk felç


Herkes kral diye bilir örnek Burger King
Müzik bağlantısını kurduk çoktan server biz
Herkes punchline diye bilir ama iyi yapamaz
Ağzın boş kalmasın yala siki asalak
Üstü kapa değil sözler alınacak insan çok
MSN’den yollayacaksın anca senin tik tak tok!
Dört elle sarılamazsın sen sanki sen Kintaro!
Modernliği bekleme bağnaz bi dindar ol
İki kulaklı senkronun bozuksa eğer
Beni anlayamazsın odun da desem
Neyse parayı hazırla ya da kredi kartı
Tipin tanıdık biraz bir zamanlar Freddy vardı
Uyuyan adam kadar savunmasız olursun
Simetri hasta mısın yamuk yaptım bozuldun
Hayat otoritenizi karı olup yıkar bekle
Beta’nın turnesiyiz hazır olun çıkar


[Nakarat X2]
Ben kalite, gel bariyer
Berk adı mhep dert acı çek
Beni iplemez çektiğimi ben bilirim
Bir de sen yine sen diliniz direk felç

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder