18 Nisan 2011 Pazartesi

Saian - Varolmanın Karşı Koyulmaz Hafifliği Şarkı Sözü

Saian'ın Tüm Şarkı Sözleri


Yüksek ihtimalle bir bedende tıkılı kaldın
Sana yaklaşan her insan adem attı adımı
Hiç bi kimseden bi yüz de bulamadın ve kaldın
Aynı bitkin perişan bir asker gibi kaldın
Şimdi haklısın her nefesten dört duvardan
Arkadaşlardan ve belki 4 kitaptan
Ailenden maddiyat kokan problemlerden
Şarkılardan, şiirlerden bunaldın ve bıktın
Korkmadan ve korkutulmadan yaşamaktan
Hayal kurmaktan hep uzaktasın sıkıldın
Serin bu yaz gününde evine kapanmaktan
Sevgilinle tek pipetten hayatı paylaşmaktan
Muzip gülüşlü küçük insancıklar çevrende
Gör ki yüzlerinde maske, sen gülünce kasvet
Çekememezlik diz boyunda sana mor bi buse
Tıpkı çaresiz bi Voodoo'sun, dilinde lanet!


[Nakarat X2]
Yoğun kıvamlı hayatın kuramsal tarafı
Paha biçilmez enstantaneler ve doneler kaldı
Peki bundan sonra nolucak sorarsam sana?
Bilemiyorum Güney bilemiyorum defol
Bak gömlek iç cebimde biraz param var
Sat bana kendimi ve biraz çıtlat
La ilahe illallah bu canım senin al
Ben bunaldım canım tut elimden biraz daha


Taksim'de, ceketin yan iç cebinde kayıpsan
Paran pulun yoksa bir de eğer ki yorgunsan
Güneş tepende sana haybeye kızgınsa
Telefonun yaz uykusunda sana biraz kırgınsa
Kardeşin ve yareninden başka dostun kalmamışsa
Annen baban 980 kilometreden uzaksa
Belki albüm yaparsın hadi satmazsa?
Sonra "hasstır lan?!" dersin, kaçırdın dersi
Mevzu bahis okul sana hiç bi bok vermemiştir
Profesörden papari yersin notun hep asgari
Tütünü bırakmışsın yeniden başlamak biraz cazip
Bi türlü güvenemezsin itimadın resmi tatil
Kafanda obsesiflik derecesinde saplantılar
Yaşın yirmi dörde biraz yakın oysa vücut hantal
Yazın kışı kışın yazı özlemek gibi
Nevrozumun son bu cümlesinde mana arama


[Nakarat X2]
Yoğun kıvamlı hayatın kuramsal tarafı
Paha biçilmez enstantaneler ve doneler kaldı
Peki bundan sonra nolucak sorarsam sana?
Bilemiyorum Güney bilemiyorum defol
Bak gömlek iç cebimde biraz param var
Sat bana kendimi ve biraz çıtlat
La ilahe illallah bu canım senin al
Ben bunaldım canım tut elimden biraz daha

Saian'ın Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder