13 Nisan 2011 Çarşamba

Pit10 - Şah Mat Şarkı Sözü

Pit10 Tüm Şarkı Sözleri


Prensipler, prensipler
Fren sesleriyle gevşeyen prensesler derslikte prens ister
Terslikler, terslikler, beni bulur yine; ben gitmem
Göster hadi gücü gel dipten!
İhtiyacım tanıtım değil, işlerim kanıtım
Ben çıtayı neptüne kaldırıp ortamı arıtırım
Yeni yetmeler 2 yıla çakılır, ben kalıcıyım
Çünkü rapi face'de değil sokaklarda tanıttım
Bilmiyorsun! Kardeşim hiçbir şey bilmiyorsun!
Beni bitirmeye çalışanlar yüzyüzeyken titriyordu!
Elleri tutmuyordu! Şimdi oğlum
Beni Ses Çıkarma'dan tanıyorsan, henüz bilmiyorsun!
Çok aşifte tanıdım, çoğuna göre dilber olur
Makyajları aktığında suratları kir ve yosun
İzleyip, sadece kıçlarını indiriyordum
Beni Ortam Kızı'ndan tanıyorsan, henüz bilmiyorsun!


[Nakarat X2]
At maskeni, şah mat bas geri!
Kral geri gelir sunar sana makberi!
Pac gibi Hit'em Up, beni takip edin!
Yürüyorum kalbe saplayıp hançeri!


Eşkiyalar kesti yolu! Neredesin eski okul?
Kurtar! Artık bu köyde yok bir muhtar
Kıpırda! Davran ve bir şeyler yap; baş kaldır!
Çünkü 70 alt gruplu party'lerde aç kaldın
Aranızda aşk var mı? O zaman özel yaşa
Çünkü böyle olacaksın en fazla yerel maşa
Aramızda sorun var mı? O zaman bana yönel paşam
Dilim desert eagle olup beyninizi döker taşa!
Herkes artist! Mekanında herkes derebeyi
Süreceğiniz saltanat, ömrü kadar kelebeğin
Şans değil, senelerin birikimi, el emeği
Beni yermek isteyenler; bunu sokakta denemeyin!
Kral geri gelir, tam zamanı tam yeri!
Yumrukları sıkı! Eli kan ve kir
Sahne savaş yeri, donup kalır askerin
At maskeni, şah mat bas geri!


[Nakarat X2]
At maskeni, şah mat bas geri!
Kral geri gelir sunar sana makberi!
Pac gibi Hit'em Up, beni takip edin!
Yürüyorum kalbe saplayıp hançeri!


İnandırıcı yalanları, ucuz karakterleri
Yüzlerine çarpılınca buruşmakta tenleri
Aldığım tehditler kuruş kadar germedi
Şeytanın avukatı duruşmama gelmedi!
Bu sabah kabuslardan erkenden kalktım
Söylesene fikirlerini sen nerden aldın?
Bir çok denyo mc oldu, ermezken aklı
Sonucunda piyasayı ergenler bastı!
Hey! Gözlerinde takdir, dillerine eleştiri
Aslen derdim mcler değil, bunun geniş çapı gereklidir
Benimki savaş vermek
Çünkü ülkemde artık atmosfer bile beleş değil!
12 senede hatim ettim, hiphopın dil bilimini
Nedensiz söverken, kaplamakta kir dilinizi
Home stüdyonuz hariç her şey özelleşir
Siz yerken birbirinizi!


[Nakarat X2]
At maskeni, şah mat bas geri!
Kral geri gelir sunar sana makberi!
Pac gibi Hit'em Up, beni takip edin!
Yürüyorum kalbe saplayıp hançeri!

Pit10 Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder