20 Ekim 2012 Cumartesi

Oy Kaygısı, Yeni Tasarım, Kitap, Uzay Boşluğu Buluşması ve panda


Efenim sağ üst tarafta göreceğiniz gibi her sene olduğu üzere bu sene de bumerang blog ödüllerine katılmaya hak kazandım. Tam yüz milyar blog sitesi arasından benimkini seçtiler (aslında başvur diyorsun zırt diye kabul ediyorlar bir seçme yok yani) neyse oy vermek isterseniz verebilirsiniz ancak çok meşakatli geldi bana cep telefonu fln kullanıyorsun düşün ben kendime bile oy vermeye üşendim. Bu yüzden kaybediyorum ben zaten. Çok üşengecim. Geçen sene de katılmıştım sonra hürriyetten aradığını sandığım bir bayan final galasına davet etti geliecekmisiniz falan dedi bende hayır demiştim. Zannediyorum gitseydim kesin dereceye girerdim dünyanın en iyi blogu falan olabilirdim. Öte yandan bu yarışmaya başvururken hangi kategoride başvuracağımı da anlamadım geçen sene en sosyal blog alanında başvurmuştum baktım sosyal değilmişi bu sene de en çalışkan blog alanında başvurdum( ya da başka bir şey pek hatırlayamadım şimdi) yuh ya hangi kategoride başvurduğumu bile unuttum bir de oy verin diyorum.

Bu arada blogumuz uzun bir aradan sonra üstte başlık resminin altında göreceğiniz üzere daha rahat blog içi yazılara ulaşmanız hedefi ile etiket sistemine kavuştu. Bunun için yaklaşık 4 aydır arkadaşlarla programla ileri html ve ileri c+ çalıştık (5dakika sürmedi) yeni sistemle zart diye yazı kategorileri arasında gezebilecek ufkunuza yeni ufuklar katabileceksiniz. Bir kaç etiketi de düzelttim. Dünyaya çok katkım oldu
Öte yandan en altta da sevdiğim bir kaç şarkıyı koydum kıllık olsun diye auto play yapmadım isterseniz dinleyiniz diyecektim ama siteyi yavaşlattığı için kaldırdım tekrar.

Yen, keşfettiğim bir grup Kavinsky kesinlikle dinleyiniz. Örnek olarak bu parçadan başlayınız;



Kitap çalışmam var uzun süredir. Ama hala hiç bir yayınevi ile konuşmadım gidip kendim yayınevi açıp basacağımdır sonunda galiba. Tanıdık yayınevi sahibi varsa bana ulaşın hatta tanıdık yönetmen varsa kitap çıkmadan dizisini filmini yaparız tanıdık müzik yapımcısı varsa saundtırek albümünüde çaktık mı tanıdık bir bar sahibi varsa orda kutlarız. Çevre çok önemli bu işlerde.

Uzun süredir aklımda olan başka bir projede uzay boşluğu toplaşması. Eğer beni izleyen an itibari ile 175 fln (falan diyorum ki çok gözüksün)  kişiden istanbulda olan, canı sıkılan , maksat muhabbet olsun dünyanın geleceği hakkında globalizasyon modifikeysin avrupa birliği master refricireytır gibi konulardan konuşmak üzere gelmek isteyen ( bütün bu elemelerden sonra en fazla 1-2 kişi olacağını düşünüyorum) kişiler varsa taksimde kadıkoyde bir toplaşma yapmayı düşünüyorum. Niye düşünüyorum? çünkü kimse gelmez dediğim için hayata geçirmedim. Ama şimdi geçiriyorum(hayata). Zaman belli değil gelmeyen olur falan rezil olmayayım gelen olursa konuşuruz.

Her zaman dediğim gibi pandalar süper hayvanlar. Alıp besleyeceğim sonunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder