1 Mart 2012 Perşembe

Tüm yurdun beklediği anket sonuçları

İlk olarak son dönemde binlerce kişinin girdiği sitede önemli zamanlarını önemsiz anketime ayıran kişilere teşekkür eder boş zamanlarında daha hayırlı işler yapmalarını öneririm, ne bilim baraj yapın ağaç sulayın atomları çarpıştırın v.b. şeyler. Sondan başa doğru anket sonuçlarımız;

Mehmet Nasıl biri?

4)Az biraz bired pit
Sonuncu olan bu şıkkımıza oy veren 2 kişiye gidip bir gözlük almalarını ve bana olan aşklarını en acil şekilde itiraf etmelerini dilerim. Bir boy bir bikinili birde yukardan çekilmiş fotografınızla başvuru yapabilirsiniz.









3)Aynı Corc Kuluni
Az biraz bired pit şıkkını verenlerle aynı sorunlara muzdarip bu 5 kişiyi kutluyorum. Aslında corc kuluni ile olan muazzam benzerliğim tartışma edilmeyecek derecede doğru olsada oy kullanan arkadaşlara en azından bir lens takmalarını tavsiye ederim. Gerçi corc kuluni yaşlandı ben en çıtır çağlarımdayım şimdi hıh







2)Paganini Zonda ve Adriana lima dan hallice
İnanılmazı başarıyor ve her iki şıkkımızda 13er kişi ile aynı oyu alarak ikinciliği paylaşıyor efenim. İlk olarak pagani zonda bir araba markasıyken benim yanlış yazmam sonucu paganini zonda olması ve bunun sonucu uzayda dahi olmayan bir şeye benzetilmem beni mutlu kıldı. Öte yandan adriana limadan hallice şıkkı favorimdi, adriana buradan sana sesleniyorum "come come refrigirator my name is osmo" bu etkileyici ingilizcemden sonra birinci olan şıkkımıza geçiyoruz.













1)İnceden Ciguli
Evet işte ben buyum, 16 kişininde benimle aynı görüşü paylaştığı üzere inceden ciguliyim. Ama asla tam ciguli olamadım hep yarım bir ciguliydim. Ama eminim bende bir gün tam ciguli olarak bir ciguli olmanın gerekliliklerini ve yurda olan borcunu yükümlülüklerini ödeyeceğimdir. Yaşasın ciguli severler yaşasın türk edebiyatı. Hepinizi seviyor ve yeni anketlerde gorusmek uzere diyoruz.. çüzz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder