15 Mart 2012 Perşembe

7/19 yaş aile eğitimi seminerine başladım :)))


Bugün kendim ve çocuklarım için çok güzel bişeye start verdim.8 hafta sürecek olan ve bittiğinde sertifika alacağım "7/19 yaş "aile eğitim seminerine başladım.Çok sevindirik oldum,çünkü daha ilk gün bir çok şey öğrendim.Doğru bildiğim yalnışlar ne çokmuş.Öğrenmenin yaşı yok.Çocuklar büyürken sorunları da büyüyor.Bazen çaresiz kaldığım anlar da oluyor.Umarım bu eğitim bir çok soruma cevap verecek.Çocuk büyütmek gerçekten çok zor bir iş.Sadece sevgi yetmiyor ,eğitim şart :)))
Mesela   Berkenin  ısrarla neden benimle evlenmek istediğini öğrendim.Erkek çocukları genelde, erkek modeli   olarak babalarını seçerlermiş(kızlar da annelerini).Bizim minik adam da  babasını örnek aldığı için beni  eş olarak seçiyormuş. Genelde tüm erkek çocukları belli bir yaşa kadar bunu yapıyor aslında.Bakalım daha neler öğreneceğiz.Zaman zaman faydalı bulduğum şeyleri sizinle de paylaşıcam.2 mayısa kadar her çarşamba 4 saat sürecek bu eğitim.Çok heyecanlıyım.Yeni birşeyler öğrenmek çok güzel.

Bir soru :Bazı arkadaşların yorum bölümlerinde yorumdan sonra yanıtla diye bişey var,onu siz mi ayarladınız yoksa kullandığınız şablonda mı mevcut.Böyle çok rahat oluyor yoruma cevap yazmak.Hadi bakem bilen yazıvesin bee yaaa:))))Seksenler dizisi Trakyalı Sami abi ağzıyla konuşuyoruz bu ara,çok eğleniyoruz,hayata biraz da neşe katmak lazım di mi ??? Pöööf.Dizi de ayrı post konusu yani.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder