27 Mart 2012 Salı

Bugün güzel bir gün,çünkü...

Artık ikitane puantiyeli kupam ve puantiyeli çoraplarım var  :)
Dün blogları gezerken puantiyeli kupaları gördüm. Keşke bende de olsa bunlardan diye geçirdim içimden ve mesajımı evrene attım .Akşam üstü zil çaldı .Kim o sorusuna ,kargo deyince şaşırdım.Esas şaşkınlığı paketi açınca yaşadım,çünkü içinde sadece bir kaç saat önce istediğim kupalardan vardı.Şimdi bu çekim değil de nedir söyleyin bana.Canım arkadaşım "Enerji ve Huzur"Fatoşçuğum puantiyeli bişeyler görünce dayanamamış almış benim için.Üstelik o puantiyeli çorapları da çok beğenmiştim daha önce,hatta almak istedim ama ödeme kuyruğunu görünce vazgeçmiştim.Evet evren beni seviyor ama esas bu evrende  beni seven bu kadar iyi arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım.Teşekkürler bitanem !!!
Bu da son ördüğüm oyuncak leylek.Berkeye  leylek olduğunu kabul ettiremedim.Martı deyip duruyor.
Herkese güzel bir salı diliyorum !!!Perşembeyi iple çekiyorum ,neden mi??? Sonra anlatırım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder