23 Mart 2012 Cuma

Resim kotasını aşanlar için resim yükleme seçenekleri

Biraz kırılsa da dökülsede(üstteki kayık misali)  heveslerim yola devam.İki kat fazla işlem yapıcak olmam beni  burdan biraz soğuttu gibi . Kotayı aşmak demek bazı ekstradan işlemler yapmak demek.Zamanı kısıtlı olan insanlar için azcık külfet olacak gibi.Umarım devam ederim yazmaya.Şu anda gram hevesim yok.Gelelim işlemlere.Aslında bir çok yöntem var .Benim denediğim iki yolu yazıcam.

1) Flickr hesabım var.Ordan yüklemek istediğim resmin url'sini koplalayıp resim yükle bölümüne url İle yükleye bastım ,kopyalamış olduğum kodu yapıştırdım ve  resim yüklendi.

2)Photobucket.com'a üye oldum.Burda aylık resim yüklemek sınırsız.Ayrıca düzenleyebiliyorsunuz.Flickr'da aylık limit 200 resim(fazlası ücretli).Burayı tercih edebilirim bu yüzden.Yine aynı işlemi yapıyoruz URL'yi kopyalayıp aynı şekilde yükliyoruz.

Birde artık resimlerimi küçültüyorum.Bunun için dün bir program indirdim(Light image resizer).Şimdilik yaptığım şeyler bunlar.Ayrıca biraz yer açmak için eski bir kaç yazı sildim .Bahar temizliği yaptım yani ,iyi de oldu.İşte bu kadar arkadaşlar.
Ayrıca GECE dün blogunda bu konuya yer vermiş.Bu da değişik bir yöntem.İsterseniz göz atın derim.
Güzel bir cuma ve haftasonu diliyorum. !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder