26 Mart 2012 Pazartesi

Ordan burdan Bursadan




Tüm kış AVM'lerden çıkamayan bizler ,güzel havayı görünce hemen bir Bursa Yeşil gezisi organize ettik.Seviyorum burayı.Tarihle iç içe olmak beni mutlu ediyor.Üstteki fotoğraf "Yeşil Türbeye" ait.
Yeşil türbe giriş tavanı.Süslemede bol bol yeşil ,mavi ve turkuaz karışımı cini kullanılmış.Burda detaylı bilgi bulabilirsiniz.
Türbenin giriş duvarı.
Bu da "Yeşil Medrese".Şu anda müze olarak kullanılıyor.
Bursa demek"Karagöz ve Hacıvat" demek.Bu da o döneme ait orjinal parçalar."Kanlı Nigar" oyununa ait.Müzede sergileniyor.
Bu el yapımı ürünlerine bayıldım .Hele kuşlar ,çok güzeldi.

Kahve molası olmaz ise olmazım.
Şekerlemelerle göz göze geldiğimiz an.
Eski olan herşeye bayılıyorum nedense.Bu terk edilmiş ev çok hüzünlü geldi bana.
Bursamızın Setbaşı köprüsü.İki sene şehrin bu tarafında oturmuştuk.Her gün yürüdüğüm yoldu.Özlemişim buraları doğrusu.

ve ben Smilena,tontiş tontiş poz da vermişim.Pilatese başlıyorum nisanda .Hadi hayırlısı.Kaçıncı zayıflama çabası:)))) Artık komik geliyor ama azimle devam diyorum...

Herkese güzel bir hafta diliyorum !!
Daha fazla resim derseniz buraya tık tık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder