31 Mart 2012 Cumartesi

Tatlı bir blog buluşması

Perşembe sabahı resimde gördüğünüz bu tatlı kişilerle buluştum.Kim mi bu şeker insanlar-Özge(Sonsuz dekorasyon),diğer Özge(Batuşun annesi-ben öyle diyorum) ve Semi (Mutlu eller).Harika bir buluşma oldu.Sabah saat 10'da buluştuk.Konuşacak öyle çok şey vardı ki.Hiç yabancılık çekmedik.Saat nasıl üç oldu ben şahsen anlamadım.Çok çok keyifli saatlerdi.Umarım tekrarlanır.Hatta aramızı isteyen herkes katılabilir.
Özge- Semi -Smilena
Güzel güzel kahvaltılar edildi.Çaylar kahveler içildi.
Hediyeleştik.Bu Semi için yaptığım matruşka.
Bunlar da Seminin bizim için yaptığı kitap ayraçları.Kedili olan benim.Teşekkürler Semi.Az kaldı kaptırıyordum Efeye.
Bunlar Özge için hazırladığım saksı süsleri.
Bu da Özge - Batuşun annesi.Biraz geç katıldı aramıza.İş görüşmesi vardı.Çok şükür güzel haberlerle geldi.Yeni işinde başarılar diliyorum Özgecim.Bu da minnoşu için yaptığım hediye.Masada puantiyeli bişeyler var ya o da Özgenin benim için hazırladığı su damacanası kılıfı.İlk fırsatta resimini çekip koyacağım.Çook teşekkür ediyorum hepinize kızlar.İyi ki buluşmuşuz.En kısa zamanda çoğalarak buluşmak dileklerimle !!!


P.S.Perşembeden beri yokum buralarda.Çook işlerim var bu ara.Özledim herkesi.Böyle ara verince merak ediyorum kim ne yaptı diye.Pazartesi döneceğim kısmet olursa :))))Yarın için tüm sınava girecek kuzulara başarılar diliyorum.Ayşeciğin kızı için ve bizim Eciş için (ablamın kızı)çoook dua edeceğim.Herşey herkesin gönlüne göre olsun.Tüm emekler karşılığını bulsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder