17 Mart 2012 Cumartesi

Evet Ama Bir Lokomotif Bunu Yapabilir mi bakalım?


 

-Okuduğum ilk Woody Allen Kitabı olduğundan dolayı ayrı bir yeri vardır bu kitabın. Kısa hikayeler vardır içinde özellikle vampir li olanı kesinlikle okuyunuz neyse demek istediğim şuydu aslında bir insan nasıl böyle isim koyabilir ki kitabına. Ben olsam Yarık Portakal, Kabzımal, Meyve Sepeti, Orman Yeşili Alaca Muz, Göbek Göbek Salata v.b. elif şafak ve orhan pamuk tarzı bir kitap ismi koyardım daha bir etkili olurdu sanki.

-2 adımda Elif Şafak Gibi Kitap İsmi Koymak;
 Birinci adım birbiriyle alakasız iki nesne bulunur,birincisi sucuk olsun ikincisi tekerlek, İkinci adım bunlar birleştirilir Tekerlek Sucuk hatta araya ek konularak daha çarpıcı kitap isimleri elde edebilirsiniz Tekerlek gibi Sucuk ve hatta kişi veyahut aile ismi ekleyerek romanınızı iç devinimli dramatik bir yapıya bürüyebilirsiniz Osman Bey ve Tekerlek Sucuk

- Bu bloga girenler eğer gugıl dan yönlendirildiyse hangi arama kelimeleri sayesinde buraya geldiler diye bakabildiğim bir site var ama öyle acaip aramalar  sonucu buraya gelen zıyaretciler var ki küçük dilimi yuttum (Bu küçük dilimi yuttum kelime öbeğini hiç kullanamıyorum ben genelde) bir kaçını yazıp irdelemek istedim;

biscolata erkekler diye gugılda resim aratıp buraya gelen çok arkadaş var ama buldukları şey mehmet olunca tabi üzülüyorum kendilerine

gebzeli kızlar Bir arkadaş gebzeli kızlar diye gugıla resim araması yapmış, gugılda sanki gebzenin en önde bayrak sallayanı benmişcesine bana yönlendirmiş. Hayır bir insan niye gebzeli kızlar resimi arar sonra niye benim siteye gelir neoluyor yahu

dünyanın en büyük boku evet biri bunu aratmış adam yazmış gugıla, dünyanın en büyük boku görselleri seçmiş benim siteye gelmiş. Takdir ediyorum arkadaşı bu azimle puuu neler neler

fenerin galatasaraya yazdığı şiir evet bayağı bildiğin fenerin galatasaraya yazdığı şiiri aratıp arifin mencıstıra attıgı golu ararken buraya geldim misalı uzay bosluguna düşmüş. Nasıl bir şiir yahu bu bende merak ettim

ağaç yaş iken eğilir drama takdir ediyorum bu arkadaşı da gayet teatral bir arama sonucu mehmet gibi sanatçı bir kişilikle karşılaştığından dolayı cok mutlu olsa gerek

dünyanın en büyük silgisi blogluktan cıkıp guiness (doğrumu yazdım yahu) rekorlar kitabına dönmüşüm haberim yok. Ulen gugıl ne acaip bişisin sen

ağır metallerle ilgili karikatür  bunu aratan arkadaş mı karikatürü çizenmi yoksa bu siteye yönlendiren gugılmı daha ağır hasta çözemedim komiksee söyleyin bizde gülelim (ortaokul hocam derdi bunu kıl olurdum)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder