6 Şubat 2012 Pazartesi

Yeni hafta ve defter süslemece

Sümbül kadar güzel kokan bir çiçek var mı acaba?!?Var mı yok mu bilmem ama şu  minnacık bişey kokusuyla ve görüntüsüyle içimi sevinçle doldurmaya yetti.Baharın müjdecisi olduğundanmıdır bilmem ben ona bayıldım....Bugün okul başlıyor.İyi de oldu .Bir hafta daha sürseydi tatil herhalde oğlanlarla birbirimize girecektik :)))Tüm yavrulara şimdiden başarılar diliyorum.

Cumartesi T- box'ta bu defteri aldım.14,95tl'den-5.95 tl'ye inmiş(tüm  ürünlerinde % 70 indirim vardı).Üstü biraz boş geldi.Hemen keçeden bir çiçek yapıp ,üstüne kondurdum.Belki nasıl yapıldığını çoğunuz biliyordur ama ben bilmeyenler için göstermek istiyorum.
1)Önce 6 adet çiçek kesiyoruz.1 tanesini taban olarak kullanıyoruz.
2) 5 tanesini ortadan ikiye katlıyoruz.
3)Sonra ortadan tekrar ikiye katlıyoruz.
4)Fotoğrafta görüldüğü şekilde (kıvrılan kısım iç tarafa bakacak) tabanın üstüne silikon tabancasıyla yapıştırıyoruz.

Beşinci çiçeyi ortadan ikiye katladıktan sonra ucundan başlayıp huni şeklinde sarıyoruz ve yapmış olduğumuz çiçeğin tam ortasına yapıştırıyoruz.İşte çiçeğimiz hazır.Daha kabarık bir çiçek isterseniz,iki kat yapabilirsiniz.Keçe dolgun bir yapıya sahip olduğu için oldukça kabarık duruyor.İnşallah anlatabilmişimdir :)))
Herkese güzel bir hafta diliyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder