27 Şubat 2012 Pazartesi

Çok gezen bulurmuş aradığını

Hafta içi biraz çarşı pazar dolaştım.Neler buldum neler.Bir kumaşçı buldum her renk puantileli kumaşlardan var.Hatta resimde görüldüğü gibi matruşkalı kumaş ta buldum.Aldım biraz.İllaki bişey yapılır.Ayrıca puantiyeli sufle kapları aldım.İyi bir sufle tarifiniz varsa canlarım bana gönderin.Biraz zor çünkü yapımı.Yemesi şahane.
Matruşkayı sevdiğimi söylemiştim dimi...

Bu da puantiyeli kumaşların renkleri.Puantiye cennetindeyim sandım bir ara.Bursada oturan arkadaşlara adres vereyim.Kapalı  çarşı Eski" İpek han"da var arkadaşlar.Ordaki tüm  kumaşçılarda var.Gezmeden almayın.Her yerde fiyat farklı.8.5-9 tl. arası değişiyor metresi(çift eni var).İsteyen olursa alabilirim .

Bursa -Ulu camii

Çarşının vazgiçelmezim çay .Dışardaki çay başka güzel oluyor nedense.

İşte bugün de böyle .Herkese sendromsuz güzel bir hafta olsun !!!

Şahane bir boğaz ağrım var bu arada.Bıktım bu kıştan. Yine kar geliyormuş duydunuz mu ???.Yandık ...:((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder