29 Şubat 2012 Çarşamba

Biscolata Erkeği ve Topluma olan etkisi

      "Merhaba ben eduardo ispanyolum, hobilerim kumsalda koşmak, kaslarımla oynamak ve rüzgarda danseden kaslı füchudumla boygöstermektir. Sizin için yaptığım biscolata mood u olan gaslıvuchut artık tüm marketlerde. Alınız çünkü ben kaslıyım seksi ve bla bla bla" 

     Ne len bu ! Yok şimdi ben göbekli kassız vucudlu inceden atletik bir mehmet olarak kınıyorum efenim boyle reklamları. Alttarafı cukulota alcam olm ben siz bana kaslı kaslı adam gösteriyorsunuz tiksindim cukulotadan. Gerci hedef tüketici ben değilim tabi bankada çalışan deniz, sekreter ayşe ve yalnızlığını evde televizyon karşısında dondurma ve cukulota yiyerek geçiren selin gibiler.

 bakınız mehmet; 

       bakınız tipik bir biscolata erkeği;

      Enrico'na senin neyse Şimdi bende selin olsam panda kılıklı mehmetin yaptığı çukulota yerine biscolata erkeğinin çukulatasını alırım. Ama bunun topluma etkileri nedir? Neden mahalledeki teyzelerimizde bu çılgınlığın içine girdi? Biscolatanın üzerine yanında erkek verilmiyor ibaresi yazmadıkça nice selinler ayşeler bu çukulatının peşinde koşacaktır eminim. Şunu bilirim yıllarca türk kızı girsin rus kızı gelsin mottosunda yaşayan yurdum anadolu gençlerine bir tokat niteliğinde cevaptır biscolata erkeği.

 bakınız mahalledeki teyze ve piscolata erkeği;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder