15 Şubat 2012 Çarşamba

10 dakikada Cheesecake yapımı


Dr.Oetker sayesinde cheesecakeçi oldum.Çıkarmış olduğu bu ürünle,artık 10 dakikada şahane cheesecake yapıyorum.Bu sefer üstü için vişne jeli kullandım,içine nar taneleri de koydum.Donunca çok hoş oldu,görüntüsü de tadı da.Cheesecake seviyorsanız bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.Tarifi burda.Daha önce diğer blogumda yayınlamıştım.Yalnız bu toz karışımı her markette bulunmuyor nedense.Bir daha ki sefere limonlusunu yapıcam.Bakalım o nasıl olacak.Teşekkürler Dr. Oetker.İyi ki varsın :)))))

Bu arada Bursa tıp fakültesinde de Gamze için kan örneği alınıyormuş.Acilde kan merkezi varmış ve 7/24 saat açıkmış.Biz eşimle yarın gece gitmeye karar verdik.Dönünce detaylı bilgi veririm arkadaşlar.

Herkese dertsiz tasasız,karsız güzel bir gün diliyorum !!!

Takıldım Adele bu ara.nasıl da güzel söyliyor....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder