22 Şubat 2012 Çarşamba

Anneler melek gibi mi kokar ???

Benim küçücüğüm tam bir sevgi adamı.Doğuştan beri böyle .Daha minicikken küçücük dudaklarıyla öpmeye çalışıyordu bizi.Şimdi 6 yaşında ve hiç birşey değişmedi.Kedi gibi gelir sokulur,koklar ,öper hemde uzun uzun.Uykudan uyanınca bile en az 10 dakika koklaşma seanslarımız var.Ne yalan söyleyim ben de bu duruma bayılıyorum.Bir anne için çok özel ,tarifi olmayan  anlar bunlar.
Geçenlerde uzanmışım ,başım çatlıyor ağrıdan ,dayanamadı geldi.Önce peri oldum,sonra  prenses  oldum, en çok herşeyi yapan anne oldum.En sonunda da annecim(hiç anne demez)biliyormusun melek gibi kokuyorsun dedi.Sahi meleklerin kokusu var mı?Benim küçük meleğim kendi kokusunu duymuş olmalı...
Sabah o tontiş ele ispirtolu kalemlerle dövme yapmış.Dövmede isimlerimizin baş harfleri(E B S H).Bir babasınınki olmamış.H -M olmuş, neyse kabul ettik.Ay siz söyleyin ben napayım bu küçük adamı....:))))
Bu arada büyük oğlum erken ergenliye girdi galiba.Bir cool ,bir garip bu ara.O artık hiç gelip öpmüyor ,anca ben ısrar edince :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder