19 Şubat 2012 Pazar

Küçük prens -benim minik kahramanım



Severek takip ettiğim arkadaşımda(Düş hikayesi ) Küçük prensi görünce kıpır kıpır oldu içim.Nasıl da özlemişim her satırı.Bu arada harika çizmişsin canım.Aldım elime kitabımı okudum okudum okudum....Bir önceki bilmem kaçıncı okuyuşumda çizmişim bazı satırların altını.En çok hoşuma gidenlerde biri...
"İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir.Gerçeğin mayası gözle görülmez.
Küçük prens unutmamak için tekrarladı:
-Gerçeğin mayası gözle görülmez.
-Gülünü bunca önemli kılan uğurunda harcadığın zamandır..."

Her dilde yazılmış "Küçük prens " kitabım olsun istiyorum.Fransadan orjinal dilinde , iki tane kitabım hediye geldi.Türkçe olan baskısıda ,çok sevdiğim bir büyümün hediyesi.Keşke diğer dillerde de "Küçük prens"kitabım olsa.Yabancı arkadaşlarıma duyurulur.Olur da önünüze çıkarsa ,o benim olsun  lütfen:))))))
 İYİ PAZARLAR !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder