28 Şubat 2012 Salı

"Anne unutma !!!" hatırlatma panosu

 


Dün büyük kuzuya müzik defteri almayı unutunca ve "unutkan anne" damgasını yiyince pek gücüme gitti doğrusu.Halbuki evde herkese herşeyi hatırlatan ve hatırlayan bir tek benim.Sorarım özel günleri kim hatırlıyor ve hatırlatıyor bu evde,peki faturaların ödeme günlerini kim biliyor,ilaçların içme saatlerini kim hatırlıyor ???Hangi gün hangi dizi olduğunu kim biliyor,market listesini evde unutup ta eksiksiz alış verişi tamamlayan kim.Yine ben.Bir defteri unutmuşum çok bişey mi yani :)))
Hal böyle olunca bende bu hatırlatma panosunu yaptım.Panodan çok  ipli notluk oldu ama neyse esas hizmet edeceği amaç önemli -unutkan anneye bişeyleri hatırlatmak.
Gelelim yapılışına.Birazcık keten ip ,bir iki mandal ve bant oldumu tamamdır.İpin uçlarına fiyonk attım ,bantla duvara yapıştırdım,üstüne  yapılacakların notlarını  mandallarla tutturdum ve işte bu kadar.Bundan bir tane de oğlanların odasına  yapıcam.Unutmasınlar her gün dişlerin fırçalandığını,sadece hafta sonu bilgisayar oynandığını ve en geç 10.30 yataklara girmeyi.Ya nasılmış hatırlatma :)))

Bu da onlar için yaptığım  sürpriz.Epey kafa yordular ,makarnalar sosislerin arasından nasıl geçti diye.Yapılışı burda çok sevdiğim "Pelince lezzetler"de.
Sağlıcakla kalın !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder