1 Şubat 2012 Çarşamba

MİM-Hakkımda 7 gerçek

Petrolmavilim beni mimlemiş.Eyvah nasıl anlatılır ki bilemedim.Deneyelim bakalım hakkımdaki 7 gerçeği :)))


1-Maymun iştahlıyım ben.Herşeyi deneyen,kurcalayan,tatan,sonra da bunlardan sıkılıp yeni arayışlara dalan....
2-Çok iyi taklit yapar(hem ses tonu ,hem de mimik olarak epey başarılıyım)Tina Turner taklidim meşhurdur:)))
3-Yalandan hem korkar ,hem kaçarım yalancılardan.Hiç işim olmaz....
4-İçimde tutamadığımdan sözleri ,gerçekleri söyleme pahasına kalp kırmışımdır....
5-Diyet kelimesine alerjim var :)))) Hayat boyu diyette olduğumdandır
6-Organlarımı bağışlamaya karar verdim
7-Çocuklarım olmadan asla


Bitti.İşte böyle 7 cümleyle 7 gerçeğim.Ben kimi mimlesem Sedacımı mimliyorum 



İşte benim Divam...Nasıl güzel söyliyor dimi.Mimikleri, dansı ay bayılıyorum ona :))))Aynen öyle attırıyorum valla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder