3 Şubat 2012 Cuma

Havalar, Eternal Sunshine On The Spotless Mind ve Geçenki Fener Maçı

  
         Hayata dair çeşitli kalıplarım vardır benim. Hani site yaparken hazır template ler olur ya benimde konuşmalarımda o msn deki hazır cevap gibi şablonlar var. Duygusuz bir insan davranışı belki bu ama bazı zamanlar o kadar monoton oluyor ki muhabbetler veya konuşmak istemediğiniz biriyle zoraki açılmış sohbetler of of içim kıyılıyor resmen buda beni hemen hazır şablonlarımı kullanmaya itiyor. O zaman o herkesin sevdiği canayakın, espritüel, yakışıklı, kaslı fucudlu mehmet gidiyor r2d2 tipli hazır kelimelerle cevap veren mehmet geliyor. Ama o kadar güzel hazır cevaplar veriyorum ki farkında olmadan, kendim bile şaşırıyorum. Mesela biriyle konuşuyoruz daha doğrusu adam konuşuyor bende hazır cevap şablonumdan cümleleri sıralıyorum ama kafamda başka bir şey var bir yandan onu düşünüyorum neyse bir iki saatlik karşılıklı dialog sonrası adam sağolasın çok süper dedin falan deyip gidiyor ve ben ne konuştuğumu dahi bilmediğim için he he deyip kafamı sallayarak uzaklaşıyorum. Kendi yalanına inanan insan gibi kendi açtığı ve yürüttüğü muhabetti anlamayan insana dönüşüyorum.

 Siz de benim gibi sıkıcı muhabbetlerden yoruldunuz mu?

Yoksa sizde mehmet gibi hazır cevap şablonu mu istiyorsunuz?

Duyamadım?

Evet mi?

    O zaman sizi kırmıyor ve en önemli 3 kelimemi size söylüyorum. Blogu takip eden o şanslı kitleden biri olarak bunu dünyadaki diğer milyarlarca insana karşı kullanabilirsiniz. Sıkı durun! hazır kelimelerimiz şunlar;

havalar,
eternal sunshine on the spotless mind
veee en önemlisi
geçenki fener maçı.

Şimdiden heyecanlandınız ve kafanızda şimşekler çaktı değil mi? Şimdi örnek vererek daha pekiştirmenizi sağlayacağım;

A kişisi bayık mı bayık muhabbeti ile M kişisi olan mehmetle konuşmaktadır.

A- Mehmet ya naber olm dinle sevgili vardı onu izliyordum lan bak olm orda kedi var ya cok tatlı onu bırak da cip alsam diyorum sence adana illikten çıkar mı yada nasıl olur bıdı bıdı bıdı bıdı
 (Görüldüğü izere arkadaş delicesine şuursuzca konuşmakta ve sizi anlamsız gereksiz bir muhabbetin içine itmekte ve mehmet ne yapıyor hemen hazır cevap mode on yapıp başka şeyler düşünmeye başlıyor)
M- Havalar
 A-Sorma olm ya havalar bir acaip bencede feci canım sıkılıyor zaten soğuk öte yandan ayşe benle konuşmuyor dün istinye park a gittik bıdı bıdı bıdı bıdı
M-Eternal sunshine on the spotless mind
A-Heh bende ayşeye o filmi dedim gel izleyelim yok kardeşim kız manyak illa rambo izleyeceğim diyor olm hangi çağda yaşıyoruz olmadı kayu izle bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı
M-Geçenki fener maçı
A-Olm ne maçtı ya izledin di mi? öf sabri sabri sabri auuut gerçi sabri galatasarayda değil miydi onu bırak da arçil ile şota vardı ne oldu neyse ben kaçar konuştuğumuza sevindim ya hadi görüşürzz
M-...

Ya işte böyle ben diyorum sevgili okur bana takıl hayatını yaşa...

Ek: Takıl bana dedim de bugün baktım 1000 sınırını aşmışım site ziyaretinde. Deli misiniz efenim gidin kar topu oynayın aslında düşündümde her giren 1 milyon verse 1000 kişiden 1milyar para alırım bir günde bunu hergün yapsak ayda 30milyar, bayağı sanal dilenciliği tartışır oldum. Neyse sağolunuz herşey için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder