3 Şubat 2012 Cuma

Eller üşümesin -hadi eldiven örelim :)))



Dün depresif hallerimden kurtulmak için ördüm ördüm ördüm.Bu eldiveni arkadaşımın blogunda görmüştüm.Hemen yapmalıyım dedim ve dün yaptım.Üstüne bir de kalp oturttum.Sıcacık oldu valla.Hem ellerimi hem kalbimi ısıtmayı başardı ve en önemlisi tüm sıkıntılar uçtu gitti.Modelin orjinali burda Tatesal blogunda TIK TIK....
Kalbi   kafadan yaptığım için  görseli gösteremiyorum ama ilk fırsatta çizip koyacağım ...

Hayırlı kandiller herkese !!!


Biraz önce öyle bir sorun yaşadım ki ,allak bullak oldum.Hesabıma erişemedim.3'cü denemeden sonra " Smilena isimli blog kaldırılmıştır "dedi.Eyvah dedim kaç senenin birikimi.Çok üzüldüm.Nasıl geri döndürdüm ben de bilmiyorum.Yardım bölümünden yönlendirdiler.Sonra bir baktım geri dönmüş.İyi ki geldin blogçum ben sensiz ne yapardım :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder