18 Eylül 2013 Çarşamba

Günaydın :)))


Günaydın !!! Yağmurlu bir güne uyandı Bursa ,kısacık sürse de bana çok iyi geldi.Seviyorum ben sonbaharı.Oğlanlar okulda kahvaltı ettiği için, artık tek başıma yapıyorum.Ev sessiz ne yapacağımı şaşırıyorum doğrusu,çocuklar saat 17.15 geliyor okuldan,boş vaktim bol bol.İyi değerlendirmek gerekecek :)))
Dün kendime hediye aldım.Little Silvia ne kadar tatlı .Merak edenler varsa "Accessorize"den aldım
Dün postacı bana çok tatlı bir hediye getirdi,hediye kimden mi geldi?!?Çok tatlı bir insanın hediyesi Yasemenden,kendisini İnstagramdan severek takip ediyorum çok cici bir blogu da var burda
Yağmurlu hava demek örgü demek ,yeni yastık yolda ,bu sefer dikdörtgen yapmayı düşünüyorum
Tabaklarım çok mu güzel neee,seviyorum English Home'yi.
 Mutlu bir çarşamba diliyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder