24 Eylül 2013 Salı

PES 2014 İzlenimler

pes14Pes 2014 çıkalı birhafta gibi bir süre geçti ve ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim.Öncelikle grafik sorunuyla ilgili ilk bakışta bir problem olduğunu düşündüm çünkü oyunu çalıştırdığımda v512mb hatası aldım ve giriş grafikleri mükemmel olmasına rağmen oyunu oynarken o mükemmelliği, gerçekliği bulamadım özellikle üzerinde şekil olmayan çimler çok sade bir şekilde sanki 2 boyutlu yeşil bir nesne gibiydi. Belki oynayan arkadaşlarda farklı tepki vermiştir. Doğaldır, çünkü konaminin bu oyunda yeni bir grafik ve yeni bir fizik motoru kullanıldığı söyleniyor bu doğrultuda düşünürsek ekran kartımız uyumlu değilse bu sorun normal olabiliyor.

Peki şu v512mb yazan sorunu nası
l hallettik derseniz çok basit. Bilgisayarınızı ve ekran kartınızın driverini güncelleyin sorun büyük ölçüde çözülüyor.(çözemeyen arkadaşlar ekran karı modelini vs özelliklerini mesaj olarak atarsa yardımcı olabilirim).

Bir ikincisi oyunu oynarken bir önceki (pes 2013) sürümün kolaylık derecesiyle aynı olmasına karşın bu sürümde kontrollerin çok hassas dengede yapıldığı ile ilili. Açıkça söylemeliyim ki bu sürüm öncekilere göre kontrolleri gerçekten zorlayıcı. Ben okadar sıklıkla pes oynamıyorum ancak aradaki farkı algılayacak kadar oynamışlığım var :)

Oyun yeni fakat sanki tasarım dörtyıl geride gibi bir önceki oyundaki o çekicilik gitmiş sanki, alengirli girişler efektler vs. göremedim gayet sade bir oyun başlangıcı var.

Şimdi diyeceksiniz hepmi kötü değil tabikide özellikle gerçekçilikte yaptıkları kontrol ayarları ve fiziksel yönlenimler oyuna ayrı bir hava katmış. Önceden normal modda 4-5 gol atabiliyodum, şimdi aynı modda 2 taneyi zorluyorum(mazur görün sürekli oyun oynamıyorum :D)

Ayrıca futbolculardaki yüz yapıları çok güzel bir şekilde oyuna entegre edilmiş.

Özetle PES 2014 bu yıl kullanıcıdan iyi bir not alabilir ancak fifa 14 ilede başabaş bir mücedelesi olur gibi

Benim gördüklerim ve izlenimlerim bunlar eklemek istediğiniz bir şey olursa yorum yazarsanız mutlu olurum

iyi günler hepinize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder