22 Eylül 2013 Pazar

Elif öğretmenin başörtüsü Ebu Cehilleri gerdi

Elif öğretmenin başörtüsü Ebu Cehilleri gerdi!

Yağlı kel ideoloji ayna gibi parlayan gaddarlık ve üzerine konan sinek eşliğinde koroyla güleceğimiz görüntüler gelmeye başladı.

Bazı kafalar ahır gibi köpek bağlasan durmaz!

Bol keseden tükürük paslaşmaları seviyesinde başörtüsüne tepkileri görünce ve kudurmuşların aydınlık bir ülke istiyoruz ıslıklarını duyunca kendimi bayatlamış bir ekmeğin arasına yazı yazan taze şaşkın gibi hissediyorum.

Kafalarını geri geri süren bilmem kaç beygir gücünde araba reklamı seyreder gibi seyrediyorum sizi.

Kafa bile yapmıyorsunuz ki kafa bulayım. O kadar da kuraksınız ki dalga geçemiyorum. Vicdan felci geçirmişlere neyi hissettireceğiz onu da anlamadım!

Adı Elif Kısa, Türkçe öğretmeni diğerlerinden tek farkı başörtülü olması. Veliler tepkiliymiş tedirgin olmuşlar.. Oldum olası şu bahçe korkuluğu gibi okul önünde çocuk bekleyip müfredat dışından dedikodu aparan veli toplanmalarına uyuz olmuşumdur.

Ben şimdi anlamadım teyze, Türkçe öğretmeni başörtülü olunca ne oluyor? Cümleleri öğelerine cemaatle mi ayırıyor, Roman kahramanları bir anda mesli şovalyeye mi dönüşüyor? Ali Şeri Ata mı bakıyor? Ayşegül Mescitte serisi mi basılıyor?

Çocuğun başörtüsünden bit mi kaptı? Hoş sen nem kapmışsın o ayrı? Pinokyo cehennem odunu mu olmuş. Çizmeli Kedi, Takkeli Kedi diye mi okutuluyor. Vallahi gülmekten klavye tuşuna basacak halim kalmadı. Polyanna, Suriye'ye cihada gönderildi.

Kamuda başörtüsü serbestliği bunları kudurtunca bize de eğlence çıkıyor. Okul Müdürü sessizmiş açıklama yapmıyormuş . Elif Öğretmen yüzünde tebessümle ders sonu özgürce evinin yolunu tutamıyor bekliyor ki tepkiler bitsin. Sanki cüzzamlı gibi arabaya koşup gizlice okul önünden ayrılmak zorunda bırakılıyor.

Susuyorum. Duvarlar sessizlik kusuyor. Bu cenazesi kaldırılmamış ölü kafaların tepkisi bitmez. Kimse kusura bakmasın Elif Öğretmen paşalar gibi hak ettiği gibi derslere girecek! Çatlayıp kılcallarınızdan yuhlar akıtsanız da eşşek gibi kabul edeceksiniz! O zaman bu zaman değil artık! Öyle durun oralarda homurdanıp küfür basan ayaklı matbaa gibi söylenip durun! Kim takar kim dinler! Ahıra dönmüş o kafaların hoplayıp zıplaması ne Elifleri bağlar ne Ayşe'leri ki o kafaya hayvan bağlasan durmaz!

Esra Elönü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder