16 Eylül 2013 Pazartesi

Evde beyaza dönüşüm

Çocuklar küçükken hep koyu renkleri tercih ediyordum ,artık büyüdüler.Bunu fırsat bilen ben ufaktan ufaktan evi beyaza dönüştürmeye başladım,bakalım becerecekmiyiz beyazları kullanmayı.

Kılıflar yıkanıyor nasıl olsa,bir tekli ,bir ikili bir de üçlü koltuk bize yeter de artar.Şimdi onlara güzel güzel yastıklar yapmalıyım.Aklımda bir kaç bişey var ,en kısa zamanda uygulamaya geçicam.

Masam da değişti,beyaz gerçekten insanın içini açıyor,bu arada neymiş-  İkea evimizin herşeyi :))))
English home'de perde de beğendim ,en kısa zamanda onu da halletmeliyim.

Tekliye de renkli bir yastık şart 
Raflar ,tv ünitesi ve orta sehpamı da beyaza boyamayı düşünüyorum.Bu hafta bu işi de bitirdikten sonra boya maceramı paylaşıcam.Beyaza dönüşüm şimdilik böyle ,biraz daha aksesuar ve bir kaç bişey daha da aldım mı tamamdır.Değişim iyi geliyor insana .

Örgülerim beni bekler :)))
Mutlu bir hafta diliyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder