12 Eylül 2013 Perşembe

Amigurumi aşkına ❤❤❤

Bu yıl oğlanlar yeni bir okula başladı.Abi burs hakkı kazandı,miniye de kıyamadık onu da yazdırdık.Her ikisi için de hayırlı bir okul yılı olur inşallah.Okulun en güzel yanı tam gün oluşları,ee bana bol bol vakit kalıyor.Vakit demek örgü demek benim için,fotoğraflardan da anlaşıldığı gibi coştum ben.Artık kendim çizip üretiyorum,yada da tasarlıyorum mu desem daha havalı olur böyle :)))

Bunlar bu hafta yapıldı.Minnoşlarımı satmaya karar verdim.Bunun için İnstagram'da epey talep oluyor,sanırım en yakın zamanda minik sanal bir tükkanım olucak :))bir de isim bulabilsem .

Süslü kirpi,sonbahar temasına uyduruldu

Zuzu kuzusu kışa hazır bile ,şapkası ve atkısıyla hiç üşümiycek..

Bu da ingiliz muhafızlarından biri, kaçtı geldi buralara,yakında minnak kırmızı bir London otobüsü de yapıcim.Şimdilik bu kadar.Daha bir kaç bişey var onlarda bir sonraki postta.


Sağlıcakla kalın !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder