13 Nisan 2012 Cuma

Sevildiğini bilen bir kadın neden gider?

Halbüse bütün olay bu değil midir? Hatun kişi beni çok sevecek birini arıyorum der, ardından onu çok seven adamı bırakıp gider. Nedir o hatunu gitmeye iten? Nerde kalmıştır o çok sevilmek isteyen insan. Zannederim bir yerden sonra "beni çok seven" kümesine alınıyor insanlar. Beni çok seven yakışıklı biri olsun, beni çok seven yakışıklı ve zengin biri olsun, beni çok seven yakışıklı sengin ve flüt çalmayı bilebilen biri olsun. Evet nankörüz efenim ne yazık ki, o çok peşinden koştuğun hatun kişi veyahut herif var ya sallayacksın bir yerden sonra onu daha yakısıklısını daha guzelını gorup ah bu olsa diyeceksın ıcınden kandırıcaksın kendini sahte ilişkinde, evleneceksin çocukların olcak yüzüne güleceksin sevgilinin, yalandan sevişip koftiden kızacaksın, triplerle ilişkiyi ayakta tutmaya çalışacaksın. Çünkü sen insansın ruhunda var yalan söylemek...

Yiğit özgürün çiziminden iffet in çekip gidişi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder