11 Nisan 2012 Çarşamba

Bitti !!!


Vee 56 parçalık sipariş nihayet bitti.Bende bittim.Hep keyif için yapılan oyuncaklar,ticari amaç için yapılınca biraz yordu beni.Şimdi onlardan ayrılma vakti geldi.Ne yalan söyleyeyim ben oyuncaklarımdan her ayrılışta ,birazcık buruluyorum.Hepsinin içinde çok emeğim var ve en önemlisi sevgim.Dilerim gittikleri yere de mutluluk götürürler....

D ile domuzcuk yaptım,minnak ve pembe


V ile valiz yapacaktım beceremedim.Bir anda böyle minik papatyası olan bir vazo oluverdi.

U ve Ç harfi
V ve G
S ve Ş beni en çok uğraştıran harfler.Nasıl zor kıvırdım anlatamam.Hep gizli dikişle tutturdum yanları.
Bu da geyikçik,pek masum bakmış.İnsanlar bunları nasıl avlar anlamıyorum.
Bu da üzüm .Ev halkı bir anda olsa da yesek diyiverdi.Olsa da yesek :))

 Devam edecek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder