18 Nisan 2012 Çarşamba

Nerdeyim ???

Nerdeyim??? Burdayım aslında.Zamanla savaşıyorum bu ara.Kesinlikle hiç birşeye yetişemiyorum bu günlerde.Pazartesi cuma pilatesim var,çarşamba eğitim seminerim devam ediyor.Çocukların performans ödevleri vardı,onlarla uğraştım geçen hafta.Yarın desem 23 nisan gösterimiz var.Kıyafet ayarla,paça kısalt.Ev işleri,ıvırıklar zıvırıklar derken işte ara böyle uzun oldu ister istemez.Herkesi çok özledim.Bu arada arayıp soran,mesaj atan arkadaşlarıma çook teşekkür ediyorum.Yokluğumu farketmeniz ve bana  bir şekilde ulaşmaya çalışmanız çok  hoşuma gitti.Teşekkür ediyorum tekrar.Söz valla en yakın zamanda burdayım.
Bu emzikler bir blog arkadaşım için hazırlandı.Sizinle de paylaşmak istedim.Çok güzel mevlüd şekeri olur bundan.Kızlara da pembe veya beyaz düşünülebilir.Umarım istediği gibi yapabilmişimdir.İsteyen olursa bana maille ulaşabilirsiniz.


Bu şeker ödüle "Küçük şeyler" beni laik görmüş.Çok teşekkür ediyorum Kıymetçim.Sende bunun kadar tatlısın.Kocaman sevgilerimi kabul et.
Bugünlük böyle işte.Güzel günler diliyorum .Aman dikkat edin ,fırtına ve hortum bekleniyormuş bugün.Kazasız belasız bir gün diliyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder