3 Nisan 2012 Salı

Kahvaltı -en sevgili öğün


Kahvaltı hayatımda en sevdiğim öğünlerden biridir.İki elim kanda da olsa kahvaltımı ederim.Eskiden çalışırken işe yetişme telaşından,hep geçiştiriyordum bu öğünü.Şimdi tadını çıkarıyorum . Gelelim benim kahvaltıma.Bu tabakta ne var da görücüye çıkmış diyeceksiniz.Burda herşey ev yapımıdır.Ekmek dün köyden geldi,yengem evde kendi taş fırınında pişiriyor.Tadına doyum olmuyor .Ben onu daha da lezzetli hale getiriyorum.Izgara tavasında kızarttıktan sonra üstüne bir diş sarımsağı ikiye bölüp güzelce ekmeğe sürüyorum.Sonra üstüne kendi yaptığımız zeytinyağından gezdiriyorum.Mis mis.Yanında yine kendi yaptığımız zeytinler var.Tadı tam istediğim gibi.Salça deseniz o da ev yapımı .Odun ateşinde pişti.Peynir de köy peyniri.Eee daha ne olsun.Yanına da yeşil çay.Ah ben bu kahvaltıyı çoook seviyorum.

Efenin de dediği gibi kahvaltı altın,öğlen yemeyi gümüş ,akşam yemeği tenekeymiş.Kahvaltı etmeyi sevmeyen kardeşine bilmiş bilmiş aynen böyle anlatıyor :)))

Ben yavrulara kahvaltı hazırlamaya gidiyorum ,sonra da okula ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder